Härlig joggingtur!

Nu har jag kommit hem efter en sen, men skön joggingrunda. Idag var rundan verkligen en upplevelse och jag fick en riktig moment där jag sprang. Syrsorna spelade, svala vindar smekte mina blossande kinder och jag var lätt. Lätt som en fjäder. Hahaha, vilken poet jag är! Tänk att det kan vara så olika! Ibland får man smaka på tegelsten och ibland fjäder :). Jag är definitivt en kvällsjoggare! Förr tänkte jag alltid om mig själv att jag var en person som inte kunde jogga. Varför skulle inte jag kunna jogga? Tänk på det ni som tror om er själva att ni inte kan det ena eller det andra. Man kan så mycket mer än vad man tror! Det gäller att ge sig själv lite tid och träning, lite hopp och tro. Detta gäller egentligen vad som helst.

You can do it!


Kram till alla fina läsare!



Tack fina Stina för fin support=P!

Kommentarer
Postat av: Stina

du var skitduktig, imorgon kör vi igen! :D

2010-08-11 @ 00:03:49
URL: http://stinalee.se
Postat av: Frida

Det är så skönt när man väl kommer igång! Idag ska jag ge mig ut igen. Sist va det fjäder så hoppas jag inte åker på tegelsten denna gång =)Kram

2010-08-11 @ 11:54:48
Postat av: Sofia

Ja, det är det verkligen! Hoppas du mötte fjädern i spåret :). Kram!

2010-08-12 @ 06:53:50

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0