Trappan...

Som ni vet har jag ett tag kämpat med vår trappa. Trappan har grundats, spacklats, grundats och nu lackats.  Förut hade Björn varit på övervåningen. Mycket onödigt om ni frågar mig. När han gick ner från den övre våningen fick han syn på vårt trappräcke.



Björn frågade mig hur det kom sig att baksidan på trappräcket inte var grundat eller lackat när trappan förövrigt var grundad och lackad.

Jag fann mig snabbt:

Jo men jag var tvungen att göra så för att man kan inte måla alla sidor samtidigt. Jag fortsatte med att man måste ta en sida i taget för att annars blir hörnen så fula. Jag pratade på väldigt länge och väldigt fort.
Jag tror Björn köpte min utläggning.

Oooppps!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0