Till andra sidan gatan.

Nu ska vi gå till andra sidan gatan (E20!) på lite mat. Foppatofflorna är nerpackade...

Ett lycka till skulle vara på sin plats!







Trevlig kväll vänner!

Jessica, ring om du behöver en coach =P! Hahahahaha! Hoppas det går bra för dig och lycka till! =)


Kram på er =)


Resan till andra sidan dokumenterad.

 

 

Fösta bråket påväg till andra sidan...

Går man på höger eller vänster sida? Vänster sa jag och gick. Björn trodde höger och blev sur.



Sur Björn på vänster sida...



Jag sur för jag upptäckte att min foppatofflor inte var med...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så roligt! :)

2010-04-17 @ 21:37:41

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0