Sberg tvättar hår...

Sberg tvättar för närvarande hår. Håret gnisslar och det låter som en hel orkester när jag tvättar... Ni kanske förstår hur torrt det är.

Tack för tipset angående silvershampo =P!

Silvershampo är inköpt! I´m working on it!




Måtte jag få en liten nyans av silver, om än bara ett uns!





Jag måste ändå säga att det är en rad fördelar med att bleka håret själv hemma.



1. Du behöver aldrig mer borsta håret -Det går inte.


2. Du behöver aldrig leva med risken av att få fett hår, inte ens om du inte tvättar håret på ett år. Billigt!


3. Du får en hårbotten som kliar -Vilken njutning det är att klia när det kliar ordentligt!


4. Dissonanseffekten gör att du ändrar attityd för vad ett bra/snyggt hår är.


5. Du har en hel symfoniorkester i huvudet. Bara du tar i håret får du en hel orkestertruddilutt uppspelad.


6. Håret trillar slutligen av. Ett problem mindre.






Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur mycket kostade det där silverschampoot?:) köpte ett iförgår som hette Toni&guy, men är inte så bra :/ Funkar ditt? KRAM

2010-04-08 @ 19:42:21
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/
Postat av: Memmlis

Hahaha! Vilken roligt lista. jag måste hålla med, ett problem mindre!



ps, kan tipsa ovanstående blogglämnare om silvershampot joico, vilket är det enda som ändrat nyansen i mitt (lingula) hår, och det rejält eftersom jag missbrukade det lite :P Dock är matrix också ett väldigt bra märke o jag har inte provat den du hade där Sofia =)

2010-04-08 @ 22:15:40
URL: http://litenstjerna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Hanna! Jag tror det kostade runt 180kr. Jag vet faktiskt inte om det är bra ännu. Här sitter jag lite gul på toppen men det kanske kommer? =P. Jag har inte så mycket att jämföra med. To be continued! Kram på er!

2010-04-09 @ 11:55:25

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0