Nu undrar ni allt vad vi har för oss...

Björn håller på att gräva upp hål för plintar till altanen vi ska bygga. Jag sitter och tittar på. Jag säger till när jag tycker att han gräver snett och för sakta =P. Ibland (ganska ofta) kallar han mig för Eva Braun.




Jaha, tänk att Björn har en liten orb vid sin sida.
Jörgen, hans bror, hade en större men ok.
En orb är en orb =P.





Det är en fin kväll och jag har tagit många bilder på rosa himmel =). Vi har säkert flera hundra sådana...



Förut tyckte vi oss se vår gamla fladdermus! Kommer ni ihåg? Vi blev jätteglada för att han/hon hade återuppstått. Björn flög fram och kastade sten mot skyn i väntan på, och med en förhoppning om, ett dyk. Ingen fladdermus dök. Vi väntande länge på ett återuppvaknande och stirrade rakt upp. Några nackspärrar senare såg vi att det var en sparv (eller nått. En liten pippibird i allafall). 

Nepp nu ska Eva Braun gå ut och ge order!

Kommentarer
Postat av: Carro-The Lantismamma

Underbara Sofia! Här får man alltid skratta! Du skriver underbart!! Kramen!!

2010-04-10 @ 12:33:40
URL: http://thelantismamma.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0