God dag!

Hej på er!


Dagen startade med trötta miner här i vår familj. Elsa har i några dagar inte velat sova om nätterna. När man tror att man har fått in fungerande rutiner ändras allt. Är inte det märkligt? Hon har vaknat och varit jättepigg mitt i natten så det har bara varit att gå upp.


?


Hon är kanske i någon utvecklingsperiod så vi får hålla allt lungt och fortsätta med våra rutiner. Det märks fort hur allas humör och tålamod tar slut när sömnen tryter. Ni skulle sett hur griniga vi var i morse! Hahaha här satt vi alla med håret på ända och gjorde surhetsminer åt varandra.


NOG!


Jag åkte och träffade min gamla kompis! Vi gick ut och gick en sväng fikade sedan på en varm och solig trappa.



 

Underbart :)!


En påse kanelgrifflar senare var energin åter på topp!


Hoppas ni alla får skön dag i solen!


Kommentarer
Postat av: Stina

Härliga bilder :)

2010-04-11 @ 15:01:11
URL: http://stinalee.se
Postat av: Becca

puuuusssss darlingen:)

2010-04-12 @ 20:25:57
Postat av: Sofia

Puuuuuus! =) Nu vill jag gå igen! Kommer du i helgen tro?

2010-04-15 @ 20:43:43

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0