Gjort något jag aldrig gjort...

Så löd ett tidigare inlägg idag. Jag skulle göra något jag aldrig gjort förut och uppmanade er att göra det samma. Följde ni min idé? Jag drog tidigt i väg till...

Kan ni gissa?


Ledtråd 1




Ledtråd 2







Det är egentligen märkligt att jag efter 31 år aldrig har gjort detta tidigare men idag blev det alltså gjort. Det gick bra! Eller ja... Jag gick in och bad om en guldtvätt. Jag fick vad jag var ute efter och såhär långt gick allt bra. Jag förklarade att det var första gången för mig och att jag behövde hjälp. Farbrorn skulle hjälpa mig. Han bad mig köra in bilen. Nöjd och glad i hågen körde jag in bilen i tvätten. Nog körde jag in bilen. På tvären! Fråga mig inte hur jag gjorde?! Farbrorn som jobbade där bad mig att ratta. RATTA?! Ni som har läst min blogg ett tag vet hur bra jag är på att just ratta... Jag rattade. Och rattade. Jag rattade utav bara fan rent ut sagt. Åt fel håll. Efter mycket rattande slutade det med att farbrorn fick hoppa in i bilen och ställa den rätt. Tack:)!


Bilen blev ren och jag blev en erfarenhet rikare :).


Medresenärer på äventyret:

 
Harry the man!   Elsa!


Tack fina kamrater för att ni följde med =P!




Kommentarer
Postat av: gabbi

hahhaaaaaa!!! Är det verkligen första gången du är i en biltvätt!!!??? impad värre av dig!!! BRA gjort!!

kramar

2010-04-26 @ 22:48:46
Postat av: Jessica

Vad synd att jag inte stod i kön bakom, det hade varit en syn att se ha ha ha.

2010-04-27 @ 18:36:33
URL: http://lantisliv.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gabbi jag har ju varit i en biltvätt förut men inte kört själv. Jag brukar sitta brevid och äta bulle:).



Tack för idag! Kramar!



Jessica: ja, det var mig en syn... Usch:)!

2010-04-27 @ 21:37:35
Postat av: Frida

Modigt!! Jag vågar mig nog inte till ett sånt ställe själv riktigt än =) Kram

2010-04-28 @ 17:13:27
Postat av: Carro-The Lantismamma

Kollar min Elsas min så er hon nästan arg ut på dig;-) Underbart!! Kram!

2010-04-29 @ 22:56:19
URL: http://thelantismamma.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0