Uppdatering!

Nu har jag och Elsa just kommit hem från vår dagliga runda. Noel kom i god tid till skolan. Dock är han så van vid att vi har bråttom så han, som vanligt, skyndade, eller rättare sagt flög, ur bilen. Han fastnade med foten i min handväska och gjorde ett djupdyk. Jag höll andan. Han dök upp igen med ett flin så det gick bra! Phu! Efter avsläppandet åkte jag och Elsa vidare för att gå vår promenad. När jag satt i bilen med Erik Linder på stereon kom ett lyckorus över mig! Solen sken, himlen var blå! Nu skulle jag och Elsa ut och motionera ute i naturen. Jag och Elsa. Elsa och jag. Energin och lyckoruset flödade! Elsa och Noel vilka underbara barn! Promenaden började med lyckosteg. Snabba steg med höga knälyft. Leendet var på läpparna och jag kände hur jag hade ett lite löjligt smile över mig. Elsa låg i vagnen och tittade på mig med sina fina, fina blå ögon. Åh vad härligt! De höga knälyften fortsatte. Efter en stund började Elsa skrika. Hon skrek. Elsa ville inte åka vagn längre. Vi hade några kilometer kvar. Är det inte märkligt hur många olika gångstilar en människa kan åstadkomma egentligen? Jag gick i åttondelstakt, jag hoppade som en hare, jag gick baklänges, jag gick snabbt och guppigt och jag gungade fram, lugnt och fint, som ett hjärtas slag. Jag hittade oanade talanger där ute i skogen. Vilka ljudeffekter människor kan åstadkomma! Jag lät som en anka, höna och diverse andra djur. Ja, jag säger då det! Phu! När jag svettig som få la ner mina konster, och insåg att det bara var att fortsätta gå eftersom vi var tvugna att komma hem, somnade Elsa. Den lyckliga gången med höga knälyft återfann sig och vi gick hem.

I dag ska Noel leka med en engelskspråkig vän. Jag kanske ska ta över vännen och leva ut lite av min mycket goda språkliga förmåga. Kanske inte.


Fuckifucki...

Hello whats your name -monkey fac*...

Shut up ass hole...


Nä, mina vänner energin är fortfarande på topp även om den sjönk för en stund =P.



På återseende!  



ArgElsa...



MysElsa!


Kommentarer
Postat av: Faster Trude

ASGAAARV hohohoo ..hoppsan, dar blev jag nasta harmynt!!! Du borde ju skriva bocker Sofia!! Du ar sa skitrolig att lasa, men lite knapp i huvudet, det ar du, men va f*n, ar man avkomma till Haldis sa ar man :-) Livet ar kort sa NJUT det VARJE dag. Jag tror jag skall prova dina olika gangstilar. Skillnaden kommer bara att vara att jag blar inlast pa last avdeling pa Rikshospitalet i Kobenhavn, pa avdelingen for tossiga svenskar (sitter en del folk dar redan ) medans du far rumpa av stal :-)

Fuckfuck!

(ha en bra dag pa Kuala lumpursk :-))

Faster Trude idag arbetandes fran metropolen London

2009-09-17 @ 11:30:11
Postat av: Sofia

Hej trude! <3 Roligt att du läser! Du, är det något vi har så är det humor! Banne mig om jag får säga det själv =P. Det är en fin gåva det från farmor det! Är du i London? Jag trodde vi var ute och gick förut. Du runt sjön och jag här. Jag brukar alltid tänka att vi är ute och går eftersom vi går samma tid! Åk hem igen så vi kan gå =P! Ha det gott! Hahahaha fuckfuck Kuala lumpursk =)) Puss!

2009-09-17 @ 13:41:35
Postat av: Carro - Lantismamman

Hon är ju fortfarande lika gudomligt söt!!! Länge sen jag såg en sån söt bebbis! Kram Carro

2009-09-17 @ 16:04:33
URL: http://lantismamman.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0