Tjuvbesök som blev polisbesök...

När jag och Elsa var ute och gick förut mötte vi en motorcykel. Vi svängde in på vår väg. Det gjorde motorcykeln också. Jag som inte känner någon med detta fordon och är mycket mörkrädd även då det är ljust började genast fantisera. Shit vad är det för några som kör efter mig nu? Tjuvar... Det var inga tjuvar. Det var i själva verket konstapel Anders och spättan Ulrika. Phu! En jättefin motorcykel hade de köpt... Man blir lite lätt paranoid såhär på landet=).



Mysigt med lite spontanbesök. Annars har jag och Elsa mest umgåtts med lilla Anna idag... Hon säger inte så mycket och är lite fåordig men mysigt ändå =).


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? (:

2009-09-07 @ 16:44:28
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0