Sjuk.

Jag är sjuk. Förkyld. Hopp om livet.



// Sberg.

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch vad trist Sofia!! Hoppas du kryar på dig snart! Jag är på väg att bli frisk från en tråkig förkylning. Inget kul alls! =(

Skickar stärkande kramar!!

2009-09-02 @ 20:04:59
Postat av: Gabbi

Tycte att jag kände igen dig på bilden sen sist;)) Ta hand om dig!! pöss

2009-09-03 @ 10:06:01
URL: http://novelli.blogg.se/
Postat av: Malin K

Hej!

Tänkte sända dig inbjudan till blingo-visningen men har inte din mailadress. Maila gära mig så jag får den.

Krya på dig!

2009-09-03 @ 19:41:45
Postat av: Sofia

Tack sara för dina skickade kramar! Nu börjar jag bli bättre i alla fall och hoppas du är det också.

Gabbi, kul att du känner igen mig. Lite sliten blir man av förkylning som du ser på bilden men det är skönt att höra jag känns igen ändå! =P

Malin, jag skickar ett mail!

2009-09-04 @ 08:52:08

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0