God morgon!

Hoppas ni har sovit gott!


Jag och Elsa var uppe med tuppen idag. Vi gick upp och slog på tvn. Där var det dora utforskaren. Detta fick mig att minnas alla tidiga mornar med noel för 6 - 7 år sedan då det var dag var lille Bill på tvn. Hehe! Kommer ni ihåg lille bill?



Nu ska jag gå och göra lite sit ups med Elsa. Detta innebär att hon ligger ner och jag drar henne upp till sittande ställning. Det låter lite brutalt men lilltjejelsa tycker att det är jätteskoj! Hon tycker om och stå upp och ligga på mage en liten stund.

  


Kram!

Kommentarer
Postat av: Des

Härligt med tidiga mornar;-)

Allt verkar rulla på hos er, nu är ju snart vintern här...;-)

Kram Des

2009-09-06 @ 07:52:28
Postat av: Sofia

God morgon Des! Det var mysigt att du också är uppe och sitter här =)

2009-09-06 @ 08:25:24
Postat av: cissie

gud vilken liten gobit! Super söt.

2009-09-07 @ 11:39:53
URL: http://cissielisen.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0