Förlossning bakom galler...

Har ni fött barn bakom galler? Det har jag.

När Noel föddes så missade vi helt i stundens hetta att få med filmkameran. Denna gång när Elsa skulle födas var vi väl förberedda. Björn hade ansvaret över att kameran skulle komma med till förlossningen. Han ansvarade över att filmen skulle sitta i och att kameran skulle vara laddad. Kameran kom med i bb- väskan. Filmen satt i och batteriet var laddat. Björn hade fullföljt sin uppgift. Han filmade lite här och där under förlossningen. När vi alla hemma bänkade oss framför tv:n fulla av förväntan så ser vi en massa ränder tvärs över bilden. Mellan ränderna anade man bitar av mig. Allafall om man verkligen ansträngde sig och om man visste att det var jag som låg där så att säga. Filmen hade spelats in under förlossningen. Det hade den. Men att kamerans alla effekter varit i gång under inspelningen, så att det som filmats inte gick att tyda, ingick inte i planen.  

Jag skrattade så att jag kissade på mig när jag såg mig föda barn bakom galler! Sedan grät jag.

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0