En härlig dag!

Dagen började med att köra Noel till skolan. Sedan var det dax för bvc. Lillskruttan hade ökat på kurvorna lite till =). Det hade vi båda gjort. När vi skulle från bvc började Elsa storskrika! Väl i bilen var jag helt genomsvettig! Hon skrek högre och högre plötsligt blev hon tyst. Hon somnade. Hua mig! Resten av dagen har vi varit ute. Underbart väder! Vi gick en runda på 5 kilometer. Elsa var vaken hela vägen. Hon låg och småpratade för sig själv i vagnen. Innan Noel och Björn kom hem drog vi igång grillen.



     


 

 

Noel har fått sin första läsläxa =).

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin GP

Jag håller med dig Sofia... man blir lite skrämd av biblarna... de känns som exorcistbiblar.. haha.

Jag har också tänkt tanken på att det ska bo nån elak ande i dem... men än så länge har inget hänt.

Vi får vara vågade ihop och låta dem ligga framme.

Kram

2009-09-11 @ 12:17:44
URL: http://mgp.blogg.se/
Postat av: Malin, din syster!!

En liten ( ) bara... Tror att du fått ett fett fingeravtryck på lille linsen. Kolla, så slipper du det där lite vitdimmiga i bilderna. Kramsen <3

2009-09-13 @ 05:52:43
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0