Elsa is back!

Elsa är glad.
G - L - A - D!
Hon skrattar.
S - K - R - A - T - T - A -R!

I morse när jag vaknade (Björn dunkade till mig i huvudet och sa att det var dax att gå upp) så rustade jag mig med min sköld bärselen. Jag rustade mig inför Elsas  monstrets uppvak. Jag hörde att det prasslade i sängen. Jag bet mig i läppen och smög fram mot sängen. Jag gick som på tå. Vad skulle jag möta?!
Jag mötte ett tandlöst leende och mitt hjärta smalt! Det var lilla älskade Elsa som låg där. Jag tog av mig min utrustning, min sköld, selen. Vi körde Noel till skolan. Elsa var glad. Hon var också G - L - A - D -I- B  - I - L - E - N! Det har vänt! Jag tror gammla hederliga Elsa har kommit hem igen! Jag är så glad, ungefär som en ko som släpts ut på grönbete. Jag har ringt till Björn och meddelat situationen. Jag sjöng lite för honom också. Han tyckte inte jag skulle dra för stora växlar. Jag växlar! I dag har sötaste go gutten Sindre varit här. Härligt med lite besök! Elsa var glad i sin vän=).


Älskade, älskade Elsa! Vi har ridit ut stormen och kommit i hamn. Visst har vi? <3

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0