Dagen!

Kvart över åtta flög jag upp ur sängen. Vi hade försovit oss... Noel slängde på sig kläderna och åt frukost. Elsa fick sig en skvätt mjölk. Vi rusade till bilen och åkte till skolan, alla med varsina sovfrisyrer =P. Väl framme frågade Noel var hans väska var. Färden gick hem igen. Noel sprang efter väskan och vi åkte åter till skolan. Phu! Skärpning på mig! Hädan efter är det jag som går upp kl. 7! Björn hade visst väckt mig klockan 7 men det har jag inget minne av?! Jag hade väl helt enkelt vänt mig om och somnat om igen. Idag har vi varit ute på vår runda. Det är så jäkla skönt att komma ut och få röra på sig lite. Bor man såhär som jag gör så är det så lätt att bara gå ut. Rakt från sängen. Inte ens behöver man kamma håret! Det behövde jag väl inte tidigare heller men här slipper jag i allafall skräma någon=P. Vilket underbart väder det är! Hoppas det håller i sig. Nu sover elsa och jag ska fika lite tror jag. Jag skåpäter hela tiden när jag är hemma så här. Gott är det i af ;P.

 



Omväxling förnöjer! Eftersom jag vanligtvis fotar får så kommer här nu ankor! Titta och njut! =P


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0