Bvcbesök, allafall i min kalender.

I dag åkte jag och Elsa till BVC. 10.30 var vi där. Ingen annan. Vi väntade och väntade. Elsa började tröttna och var lite otålig. Jag förargade mig över att de var sena. Tillslut kom en av personalen. Hon berättade att de var på möte och frågade när jag hade tid hos hennes kollega. Hon frågade om jag var säker på det. Ja, det var jag för jag hade minsann dubbelkollat. Jag gick efter elsas bvcbok för att visa henne tiden som stod där. 10/9 kl 10.30. Fel dag. Ibland blir jag inte klok på sberg... Nu är vi hemma och jag lagar middag. Hemmagjort mos med morötter i. Noel kan behöva en stadig middag idag efter skoljoggen! Kanske ska han få sig en spakväll idag med fotbad och massage =).

Kram till er alla nätisar!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0