Status: slapp och porös!

Ja det går utför. Idag var jag på efterkontroll. Allt var bra och det är ju skönt! När journalen fylldes i så kryssades rutan slapp i. För ett tag sen kollade jag mina bröst för jag hade en svullen körtel på ena sidan. I den journalen beskrevs de, brösten, som porösa. Ja, det går ut för. -Sberg slapp och porös.


Status: slapp och porös! Undra om jag ska ha med det i mitt cv =P.

Nu ska jag träna mig lite =).

När jag åkte hem i bilen upprepade jag min status för mig själv. Slapp och porös. Slapp och porös. Jag upprepade begreppen så många gånger att jag glömde dess innehåll. Väl hemma gick jag in på datorns wordprogram. Jag skrev begreppen och klickade på synonymer för att åter förstå ordens innebörd. Det skulle jag inte gjort.

//

Sberg, slapp och porös.

Kommentarer
Postat av: Malin <3

Ja nån måste ju stå för slappheten, så varför inte lella du?! ;0P Vims iväg och träna lilla knipmuskeln nu så betyget blir bättre till nästa koll ;0) Frågan är väl om hon över huvu taget kommer att kunna se nåt då. Ja du lär väl vara helt åt andra hållet då ;0P

2009-10-26 @ 19:00:30
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Malin igen...

Förresten Fia, jag kom på en sak. Du kan få ärva mina gamla knipkulor som ligger här och skrotar, vill du det?! Lovar GIVETVIS att köra dem en sväng i diskmaskinen innan i så fall. Som du vet så måste man ju tänka på hygienen, speciellt i gristider som dessa!! Om någon av dina läsare vill låna dom efter dej så går det nog bra det med. Bara en sväng i maskinen först, så löser sej det mesta ;0P Ridningen var ju ett annat knep. RID kvinna, Rid!!

2009-10-26 @ 19:08:44
Postat av: Sofia

Hahaha! =P

2009-10-26 @ 19:37:41

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0