HungryMamaII

Hej! Här har ni HungryMama II på tråden. The HungryMama´s calling out from the sofa! Jag ligger bakom Noel i soffan. Vi är ovänner. Jag har tjatat på honom att jag ska få hans efterrätt. HungryMama II har ätit upp sin. Noel har lite ont i magen och sparar sin tills det har gått över. HungryMama II ser sin chans att snika till sig ännu en efterrätt...




Foto från min position bak i soffan. Noel ska alltid ligga ytterst =P. Jag ska också alltid ligga ytterst så här börjar gnabbet... =). Titta så mycket smask han har kvar... Han kan väl dela med sig till sin arma hungryMama II?!


Idolfavoriter: Alla är bra men... RabihZlatan och Mariette är mina favoriter!



Over n out!

//

The hungryMama Sberg II

Kommentarer
Postat av: Mr Bear

Du har SÅ fel om dina så kallade idoler...



Jag säger bara Erik!!! Han kommer att vinna hela skiten.



2009-10-16 @ 21:39:34

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0