Härliga dag!

Ledsen att jag tjatar så om vädret men det är ju helt underbart! =). Jag blir lite ältande dessa fina dagar. Me my self and I sitter på trappan i solen och fikar. Trevligt med fikagäster =P. Husmusen sover här brevid. Ja, livet är hårt! Slit och släp. Nä, skämt och sido livet kan vara hårt men också lätt! Visste ni det redan..? Ja, ja skönt att det varierar. Det går upp och det går ner och man får göra så gott man kan... Nog tjatat från mig här på trappen.

 






Elsa ser sådär road ut! Jo, men lite kul tyckte hon nog att det var.
Tror ni inte det? =) Hon är så fin lilla husmusen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: jessica

hon är underbart söt, stinas bebis är säkert lika söt hon (:

2009-10-15 @ 19:05:00
URL: http://jesssicaochmolly.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, visst är hon söt =) Lilla Mayia har jag sett idag, så söt hon också =)! Kram!

2009-10-15 @ 21:11:08

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0