Första badet för elsa...

Nu har vi varit och badat. Vi hyrde det lokalabadhuset i veckan. Familjen NymanBerg hade glömt att vi skulle bada idag. Ett ljus gick upp under middagen. Vi fick bokstavligen kasta i oss maten. Jag överdriver inte. Jag har bevis. På väg in till badet pratade jag med Björn i bilen. Björn kastade en blick på mig under samtalet. Men hur ser du ut sa Björn?!. Vaddå sa jag? Ja, du har mat runt hela munnen. Jag tittade mig i speglen. Mycket riktigt hade vår middag hängt sig i muschen. Inte bra. Har man brottom så har man... Jag är dock ganska tacksam över att Björn upptäckte detta faktum! Det ser ju inte jättetrevligt ut =P.




Kanske borde jag bespara er, sbergs läsare, detta men äh lite mat är väl alltid roligt. Gissa maten =P.

Elsa tyckte mycket om att bada i allafall! Det finns en varmbasäng som skrollan plaskade i. Plaskade var nog att ta in... Hon ser måttligt road ut...








Efter badet åkte vi hem och fikade lite...






Nu väntar jag på bingolotto! Tråkigt? Nä, nu har ni allt lite fel. Det ska bli jätteskoj! Tyvärr är det bara jag som tycker det!


Hoppas ni har haft en bra dag!

Kramar!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0