För er som bor i byggden och inte vet vad ni ska göra ikväll.

Jag har en plan för er som inte vet vad ni ska göra idag. Jo, ni har visst bett mig att lägga upp er dag! 

Åk till Grästorp och gå på ljusfestivalen. Parkera vid golfbanan. Man går efter mörkretsinbrott en promenad i skogen längs vattnet. Under promenaden möts ni av fantastiska ljusspel och en massa kusligheter som häxor och troll. Passa på i dag, när det det busväder ute. Riktigt stämningsfullt för häxor och troll!


Tack för tipset säger ni. Jag säger var så god =p!




Kommentarer
Postat av: Carro - Lantismamman

Alingsås är staden man skall besöka när det gäller ljusfestival! Det är så oerhört vackert där! Kram på dig!

2009-10-08 @ 05:55:39
URL: http://lantismamman.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0