Elsa, Elsa och Elsa!

Nu har jag och Elsa varit ute och gått. Hon somnade i vagnen som sig brukar. Elsa tycker fortfarande inte om att åka bil. Den enda teori som fortfarande håller är åksjuka. Hm, har jag sagt att vi har båt också?





 


Elsa tycker om att äta och bada. Så ja, våra dagar består av promenader, badning, busa mod Noel och matning. Hon vill inte göra någonting annat. Hon vill inte ens diskutera saken. PUNKT. Hon har alltid sovit bra om nätterna tills för någon vecka sedan. Nu vill hon äta lite hela tiden. I går introducerade vi gröt för första gången. Det gillade hon trots att det bara var en tesked.


I dag ska vi åka till Lidköping och bada i en större basäng än den vi är vana vid. Vi ska bada varmvattenspool. Det ska nog bli skönt. Undra hur färden dit blir bara...


Gabbi och Becka är ni sugna på bad vid 18.00 packa badpåsen och meet me at the pool! Be(e) there or be(e) dead! =D



Elsa smakar på sin vän LammBert!


Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Åh vad gullig bild (Bra låt btw, haha)!



Ha det gött! =))

2009-10-30 @ 16:01:26
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja visst var det en passande låt! =)

2009-10-31 @ 12:17:20

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0