Vardags betraktelse...

Här kommer en vardagsbetraktelse. Som ni säkert vet så är jag för närvarande mammaledig och hemma om dagarna. Bland det första jag gör när jag går upp på morgonen är att slå på tv:n. När maulos program börjar känner jag mig gott humör. Livet leker och det känns underbart att få möta en ny dag. När sedan Maulos morgonprogram slutar och Emmerdale börjar gör jag ett störtdyk rakt ner i helvetet. Ångest! Nä, nu tog jag nog i lite men dyker, det gör jag. Jag blir lite vemodig och smått deprimerad av Hem till gårdens soundtrack. Känner ni också igen känslan som blir i övergången från Malou till Emmerdale?


(Hoppas på rätt into... Jag sitter vid en ljudlös dator!)


I morgon är det jag som illa kvickt stänger av tvn då malou slutar och Emmerdale tar vid. Hua! Tänk att detta var min mormors favoritserie =)!



Nu är jag hemma hos mamma. Stina och Mayia är här och det är så mys så! Mamma har just gått med Elsa på gårdsplanen och då passade jag på att sätta mig här en stund. Jag tänkte uträtta lite ärenden... Just det, bloggärenden =).

Kommentarer
Postat av: Carro - Lantismamman

Nääää vad säger du??? Jag älskar Emmerdale!!! Kramar Carro

2009-11-03 @ 18:09:17
URL: http://lantismamman.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0