Julstrumpa!

Nu ska det bli gjort! Förra veckan pratade jag om att jag skulle sy julstrumpor åt Noel och Elsa. Detta blev dock aldrig gjort. Jag har allt för många inköpta syprojekt här nu för att bara ignorera dem... Nu jäklar ska jag få klart allt! Motivationen över julstrumpor sjönk för en aning då min syster sa att det bara var och köpa färdiga för 25 spänn... hahaha. Ja, men det kan väl vara roligt för barnen att ha något att ta fram till jul som mamman har gjort själv... Eller? Det ska bli roligt i allafall och det är resan som är det viktiga! Nu jäklar ska foten stampas på pedalen!

//

Sberg sömmerska 



Förmodligen eller troligtvis kommer varken Noel eller Elsa få någon julstrumpa. Om Sbergs sambo läser att hon ska sy idag kommer han inte att komma hem efter jobbet så därför talar hon tyst om det...


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0