Hej!

Nu sitter jag hemma hos mamma och surfar. Jag tror att jag surfar. Jag har suttit framför skärmen och det har stått ansluter i ungefär tjugo minuter. Den är jättesnabb. Jag retar mig inte alls på hastigheten!
I dag har jag hittat ett jobb jag ska söka. Det ska bli jätteskoj! Jag är mycket förväntansfull. Jag har försökt leva mig in i min kommande yrkesroll. Jag ser ett kontor framför mig. På dörren in till kontoret ser jag en skylt. På skylten står mitt namn. Jag ser ett skrivbord. Av någon konstig anledning så ser jag mig inte sitta vid skrivbordet som man kanske skulle kunna tro. Nä, jag ser mig snarare ligga under. Jag är rädd. Jag är vettskrämd och jag skakar =P! Jag ser mig själv mycket tydligt där under.



Den här mycket tydliga och detaljerade bilden av mig själv, liggandes under ett skrivbord, gör det svårt för mig att på ett positivt sätt visualisera min kommande arbetsplats och yrkesroll=P.

Kanske borde jag jobba lite med bilden? Hm, jo det får jag nog göra...



Puss på er!


Kommentarer
Postat av: KarinKusin

Halloj kusinen!

Du som är pysslig av dig, måste tipsa om min superduktiga kollega! Kolla in på: http://www.kittenmade.blogspot.com/ och http://kittenskarusell.blogspot.com/

ha det bra! Kram karin

2009-11-05 @ 11:30:50
Postat av: Sara

Vad spännande att söka jobb! Hoppas det går som du vill! =)Det fixar du Fia!!

Kram Sara

2009-11-05 @ 20:19:26
Postat av: Sofia

Hej KarinKusin och SilverSara! Jag ska kolla in länken nu! Kanske kan jag hitta lite insperation =P. Sara dina sista ord ska jag läsa var dag innan jag somnar =P!



Kramar på er från mig hemma i tvsoffan!

2009-11-05 @ 21:56:18

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0