Dekorationstips!

I dag har jag hängt med Mayia och Stina hela dagen. De har sovit här i natt och ska sova en natt till. Mysigt att ha två bebisar i huset! Tjejerna är nu nybadade inför kvällen. I kväll blev jag lite pysselsugen här och har pyntat lite här och där! Så kul det är när lusten faller på! =)

Här har jag fyllt en gammal zinkbaja med vatten. Jag köpte några kvistar och la blommorna tillsammans med några ljus i vattnet.

  

Ett annat litet tips då man ska göra lite myspys tex inför en bjudning kan vara att lägga lite växter i bordsvattnet. Ser snyggt och fräscht ut tycker jag. Här har jag petat ner lite citronmeliss!





Nu ska vi fixa lite mat här och senare titta på robert gustavssons film som släpptes för ett tag sedan!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0