Bio och en överglad Elsa.

Nu har jag just kommit hem från ännu en biokväll. Filmen som sågs var bröllopsfotografen. Tack Becca och Sarah för en mysig kväll! Väl hemma fick jag en rapport av Björn hur kvällen varit med Elsa. Hon som alltid brukar somna vid 20 hade varit uppe till 22. Hon hade varit glad hela kvällen. Faktum är att hon har varit glad hela dagen idag. Inte för att hon inte brukar vara glad men idag har hon varit överglad. Hon har babblat, skrattat och sprattlat lite väl mycket tycker jag... Energin har varit ovanligt hög. Hm, vad kan det här vara?

Varför är hon överglad? =P

Nu sova!
Sov gott!

Puss och god natt...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack själv att jag fick följa med! Det va skönt och komma ut lite:-) Ha det bra!

2009-11-16 @ 09:21:47
Postat av: Sofia

Ja, det är allt skönt! Då får man längta lite =) Kram =)

2009-11-16 @ 10:00:15

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0