Vecka 33





Här är magen i vecka 33.

Hos bm var sfmåttet 31. Fosterljud 140. Vikt 67. Jag mår bara bra och det börjar ta på veckorna nu =). Jag känner att jag är större och tycker kläderna klämmer lite här och där! Sitter på toaletten och kissar gör jag också jätteofta. Det känns som om jag måste kissa hela tiden men ut kommer bara några droppar. Kanske ligger lillan -en och trycker på urinblåsan.

Hoppas Elsa (om det nu är en elsa =)) har det bra där inne! Noel tyckte hon kunde komma ut nu, han väntar och väntar. Noel tycker bebisen ska heta Evy =). Det var lite roligt att höra, det är ju inte riktigt ett namn från hans generation och som jag inte vet vart han har fått eller hört ifrån.

Kommentarer
Postat av: KarinKusin

Du är ju jättefin!!! När jag är i v 33 kommer jag vara dubbelt så stor som du!!! haha

Kram på dig!

2009-05-14 @ 17:17:34
Postat av: Sara

Nån har solat ser jag!! =)

Du är superfin Sofia! Skönt ändå att det tar på veckorna nu så ni får träffa er lille/lilla snart!

Förstår att Noel är förväntansfull nu, det känns ju ännu längre för ett barn som väntar på något. De har ju lite svårt med tidsuppfattningen... =)

Kram!

2009-05-14 @ 22:20:43
Postat av: GABBI

Du är jätte fin Sofia!!!! På må åker vi in och vår bebis ska komma ut;-) spännande!!! Hjälp!!!

krram

2009-05-14 @ 22:27:38
Postat av: Malin K

Å, så fin mage! Kanske Evy kunde vara ngt;) När jag väntade Linn tyckte Timmie att hon skulle heta Bambi. Är gulligt, absolut -men kanske inte ngt man döper ett barn till. Vi har värsta namnproblemen den här ggn vad gäller kille men jag hoppas jag snart får Daniel på bättre tankar så han godkänner ngt av mina förslag! Trevlig helg!

2009-05-15 @ 10:01:43
URL: http://www.langtan.babyblogg.se
Postat av: Sofia

Det skulle vara så roligt att se dig Karin! Syns det mycket än? Mattias var här igår och sa att du mådde bra! Roligt!! Vad gulliga ni är som säger att jag är fin =). Ibland känner jag mig fin andra dagar helt utomordentligt grotesk och gräslig men det är väl så. Gabbi, tusen lycka till kramar till er! Tänk att ni snart ska få träffa er lille -a. =) Underbart! Malin... det är itne lätt med namn minsann... du får jobba på Daniel där ;) Så gulligt med bambi =) Vi måste ses allihop snart! Tänk att vi är så många som är upp i det här nu... hihi!



Kram på er allihop!

2009-05-15 @ 12:30:53
Postat av: KarinKusin

Hej igen!

Ja nu syns det allt, är i v20.. de två senaste veckorna har det tagit fart!

Ska ju vara barnvakt åt Felix och casper den 30/5 så då är jag i vara!!! Då kan vi försöka ses! Vill ju se erat fina hus! Är nog där på söndagen med tror jag!

Kram

2009-05-15 @ 16:46:07
Postat av: Emma Viklund

Vad fiiin mage! :) Vad har du för BF? Jag gick in i v32 idag - BF 16juli :)

2009-05-15 @ 19:40:33
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Sofia

Karin vad roligt =) Hoppas vi får till det så vi kan ses när du är här! Kul att se din lilla mage! Emma, tack! Jag har bf 1/7 så det är två veckor före dig... Nu är jag i vecka 34 (33+2 tror jag...) Har lite svårt för detta räkningssättet =P. Hoppas att du mår bra och att du växer och frodas =) Lycka till!

2009-05-16 @ 10:57:47
Postat av: Anonym

å vad vacker du är

2009-05-18 @ 09:20:26
Postat av: Desirée

Du är super fin Fia!!! Lite avis blir man när man ser en sån härlig mage:-) FAst jag är rätt nöjd med mina 2 killar ändå;-) Evy, lite annorlunda, men har syskonen sagt sitt så vill dom ju att det ska vara så oxå;-)

Ha det gott!

Kram<3

2009-05-19 @ 09:39:44
URL: http://lifetakesaturn.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack =) Hahah, ja Evy är lite speciellt =) Kram och trevlig helg =D!!!!

2009-05-20 @ 16:43:00

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0