Vårdag ute i huset och lite bilder på toabänken...

Idag har vi varit ute i huset hela dagen! Härligt! Nu börjar det ändå hända lite där ute även om det är långt kvar än...
Här kommer lite bilder på vår nya toabänk. Den är inte färdig än och det ser lite tråkigt ut än när inga hyllor är gjorda eller ingen inredning har tagit plats men jag tror det kommer bli jättefint när det är färdigt. Snäckfärgade handdukar... ljusstakar... fin tvålkopp... Ja, det blir nog bra =)

   



Lite snödroppar på en uråldrig komjölkar pall, hehe! Undra hur många rumpor som suttit på denna tidiga mornar och mjölkat spenor? Jag ser framför mig en piga som drar och sliter i Rosas stackars spena! =P




     

Noel grävde forsar ute i leran. Han kämpade så hårt att rumpranden smög sig fram =P Lera inte ner dina skor nu var en tanken som drog förbi. Hemska tanke! Barn ska leka. De ska bli skitiga!

Han har varit på bowlingkalas idag. Oj, vad han väntade innan det blev dax att bege sig till kalaset =). Väl hemma igen var han glad och hade haft jätteroligt!


Nu sitter jag här, vi ska snart bänka oss framför tvn. Björn tog på sig kockarrollen idag och fixar för fullt med hans tacopaj som han gör så bra. Godiset är upphällt, chipsen lika så. Dax att hämta colan!

Kan det bli bättre?

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0