Pysslig och köpgalen!

Nu har jag planterat lite sticklingar! Härligt!



Jag känner mig pysslig och köpgalen. Jag vill ha! Krukor, olivtvålar, tyg, symaskin, tvålkopp, ljuslyktor, en fin hylla etc. Listan kan göras lång. Jag vill ha! NUUU! Dessvärre är jag en student vilket innebär att jag inte har så mycket kulor att få i rullning... Pyssla vill jag, men inte med vad som helst...



Jag frågade min systers son om han sett någon så här stor tvätthög förut.
Han svarade:
-Näää.
Ungen är nu mera portad =P.

Kommentarer
Postat av: Anna

Heej! Grattis till "kulan"! Du skriver så skojigt, har fått mig många goa skratt idag!

Hoppas allt är bra! Jag håller koll på renoveringen ifrån E 20! ;-)



Kram kram Anna

2009-03-03 @ 14:29:59
URL: http://smultronrosen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack Anna! Hur går det för er? Det är ett underbart hus där ni kommer att trivas som fisken i vattnet! =) Kram!!

2009-03-04 @ 12:20:54

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0