Pensionärshem eller plantskola...

Nu har jag planterat en massa olika frön. Härom dagen när Björn kom hem så sa han att vårt hem såg ut som ett pensionärshem. Nästa gång han kom hem sa han att vårt hem nu liknade en plantskola =P! Här står en massa lerkrukor med plastpåsar om. Förutom alla frön av kryddor, tomater och luktärt så finns en massa pelagoner. Åh, det är en härlig tid det här! Undra om Björn tycker det samma? =P

Att ge bort planterade kryddor i "gåbort" present tycker jag är ett bra tips!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bättre än blommor:) tack för tipset! hoppas du o elsa mår bra:)

2009-03-30 @ 09:04:15
Postat av: Mirakel bloggens Malin...

Ja men det gjorde det nog faktiskt lite Fia. Såg lite pensionärigt ut, fast på ett sött sätt ;0) Vem vet, snart kanske vi får se en sbergs plantskolebil komma körandes ;0)

2009-03-31 @ 07:37:08
URL: http://malinsmirakel.blogg.se kel.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0