Mvc besök vecka 26...

...tror jag. Det är lite svårt det där vilken vecka man är i. Hur som helst så är det beräknat till 1 Juli. Viktuppgång 10 kg. Magmått 24 cm. Hjärtljud 153. Blodtryck bra.

Idag var jag på besök hos MVC igen. Blodtrycket var inte lika högt som förra gången, skönt. Allt var bra och min barnmorska tyckte sig höra en flickas hjärtljud idag också=). Elsa var i klarvaken och levde loppan där inne under besöket. Tänk om det är en Bertil där inne, hehe. Det är helt otroligt att det finns någon där inne i magen. Ibland när jag ligger och tittar på  min sprattlande mage blir jag helt tagen av allt ihop. Visst är det otroligt?

Kommentarer
Postat av: Stina

Skönt att trycket inte vart lika högt :) Och jo, det är nog en liten Elsa tror jag. Kram kram

2009-03-24 @ 22:00:36
URL: http://stinalee.se
Postat av: Malin K

Så kul! O skönt att trycket inte var så högt den här ggn. vi har ju bf den 9 juli så vi ligger inte långt efter:) Ha en bra dag!

2009-03-25 @ 08:16:17
URL: http://www.langtan.babyblogg.se
Postat av: Sara

Skönt att höra att allt är bra Sofia!! Ja det är verkligen helt underbart att känna de små (ibland stora) sparkarna därinne! Det saknar jag redan... =)

Kram på dig!

2009-03-25 @ 10:16:16
Postat av: Sofia

Malin: Ja det är skönt att det inte var högt! Hörre du där... Jag undrar om inte du kommer att köra ikapp mig... =). Hoppas du mår bra!



Sara: Nu är det snart dax igen för dig =) Kul att du tittar in här ibland! Hoppas du och familjen har det bra! Jag träffade K och O igår. Mysigt att stöta på dem ibland. Hoppas jag stöter på er snart så jag får träffa dig, Linn och Axel! (För det är väl silversara som skriver?! =)). Kram!!

2009-03-26 @ 11:30:02
Postat av: Anonym

va roligt sofia!!:) elsa är verkligen ett sött namn! kul när du skriver om din graviditet:) ser gärna mer bilder;) sköt om dej nu kram

2009-03-26 @ 12:04:45
Postat av: Sara

Haha! Ja så klart det är Silversara som skriver! =)

Jag skulle nog kunna skaffa hur många bebisar som helst men jag tror nog det får räcka nu men man ska ju aldrig säga aldrig... =)

Kram kram!

2009-03-26 @ 21:35:12

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0