Middag - fel hus - gardinstång.

I går kväll var jag på födelsdagsmiddag hos min klasskamrat Kicki. Det började bra. Jag och min andra klasskompis Frida, som åkte i hop till middagen, knackade på dörren där middagen skulle vara. Det såg lite mörkt ut men nja någon lampa lös där inne. Kanske var det mysbelysning tänkte vi och fortsatte knacka. Jag  vänder mig om på trappan där vi stod och ser Kicki med gäster i huset mitt emot. Shit fel hus säger vi i kör och rusar ut från huset vi just försökt komma in i. Japp där var den eventuella isen bruten sa vi och fortsatte in till rätt hus. Väl inne blev det skratt, presentöppning och en massa trevligt folk. Under middagen när jag kom tillbaka efter att jag hämtat mer mat höll jag på att riva ner en hel gardinstång över bordet och som vid nerfall hade resulterat i ett par hjärnskadade gäster. Phu! Jag satte mig ner och tydligen hade en gardin fastnat på min bak som jag satte mig på. Trots dessa incidenter så var det en jättemysig kväll!

Tack Kicki!

Kommentarer
Postat av: Kicki

haha det va roligt. det va superkul, tack för att du kom! puss

2009-03-21 @ 14:06:13
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha! Låter som en helt vanlig dag i mitt fumliga liv. Ingen sitter säker när jag är med. Fantastiskt!

2009-03-21 @ 20:41:28
URL: http://designbysara.webs.com
Postat av: Sofia

Åh! Härligt att höra att det finns någon mer =P!

2009-03-22 @ 08:39:08

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0