Haremdräkt och tandställning.

Nu har jag varit hos tandläkaren och spänt min tandställning. Jag hoppade in på Gina och köpte en urful haremdräkt i storlek baota! Den är inte bara baota. Den är leopard mönstrad också. Denna kreation var hur skön som helst men ingen får se mig då jag bär den. Haha! Jag tänkte det kunde vara skönt att ha i sommar när jag går och skrotar i trädgården. Summa sumarum så blir jag en gigantisk gravid haremleopard! I tidningarna har det meddelats att vi har fått varg i trakterna. Nu har vi inte bara varg. Vi har leopard också, men det bara på jutagården.

Nu ska jag njuta lite av det fina vädret! Jag ska plantera lite olika kryddor här tänkte jag.

Pussiluss

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0