God morgon!

Här sitter en trött Sberg och skriver. Jag gick tittade mig i spegeln förut och det går inte att smyga med att jag är trött. Ögonen stog utanför huvudet. Hoppas de åker in under dagen.
Jag tänkte bara berätta att mina kryddor har kommit upp =D! Kul va?
Nu ska jag skynda mig lite för att åka till Skövde. Det sista ska göras på examensarbetet. Snart är allt klart... Det är inte klokt vad tiden går. Här är sol idag, underbart!

Jag och Elsa mår bara fint! Magen växer och den börjar allt kännas nu. Det betyder att Elsa växer där inne =). Jag har köpt leggins på Gina som ser ut som jeans. Ett tips till alla gravida där ute som har svårt att hitta gravidkläder.

Kram på er! Hoppas ni får en härlig dag!

Sberg!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0