Idag går jag in i vecka 39...

I går kväll trodde jag nästan det var dax igen. Det var det inte. De var de sedvanliga ilningarna jag har pratat om innan och som nog inte har något att göra med förlossning. På kvällarna det sista har jag fått ett himla tryck neråt. Det trycker på, ilar och samtidigt får jag kramp i vänster lår högst upp... Om jag inte minns fel har jag för mig att jag upplevde liknande med noel då jag väntade honom. Antagligen leker Elsa studsboll där inne och hoppar upp och ner och dunsar huvudet mot bäckenbotten. Möjligtvis har hon tagit sig längre ner...
Nu i skrivande stund hör jag hur regnet piskar ner där ute. Härligt! Undra vad den här dagen bjuder på eller ska fyllas med? Hoppas att den inte riktigt blir lika känslomässigt spretig och underlig som i går... =P
Jag har i alla fall lovat Noel att hitta på något skoj med honom efter simskolan. Någon som har något tips om vad vi kan hitta på? Jag har lite idetorka här.


Många kramar från Sberg!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja idag är det verkligen pissväder!! Förslag på aktiviteter skulle kunna vara att gå till tågstationen och äta glass (om ni inte har varit där nån gång). Fantastisk hemgjord italiensk glass!

Annars kan ni gå och hyra en mysig film och köpa en jättepåse godis och bara krypa upp i soffan och mysa. Dra ner persiennerna och tänd lite ljus! =)

Spela spel är inte så dumt det heller! Ha en skön dag! <3

2009-06-18 @ 10:32:13
Postat av: Sofia

Åh vad mysigt med att krypa upp i soffan med filt, godis och tända ljus! Det får det bli! =) Tack för tipsen Silversara! Hoppas du är bättre idag...=(

2009-06-18 @ 10:55:23
Postat av: Sara

Tack Sofia! Det har äntligen vänt och jag känner mig bättre idag! =) =)

Mys i soffan funkar ju faktiskt alltid!

2009-06-18 @ 11:13:15

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0