Godmorgon! Ultraljud idag vecka 37. Gry update.

Idag ska jag på ultraljud kl 13 för att kontrollera att bebisen ligger rätt. Egentligen skulle jag inte göra detta förens den 16 men eftersom det var lite fullbokat blev det flyttat till idag. Senast jag var hos bm kunde hon inte riktigt avgöra om det var huvudet som låg neråt. Undra vad man får se där inne? Kanske är det svårt att se något alls nu när jag är i vecka 37? Jag känner mig förväntasfull över att få se den lilla -e men samtidigt lite skraj. Hoppas allt är bra!

Nu sitter jag och lyssnar på mix megapol. Under min pendlingstid till skövde och skolan så har "äntligen morgon" troget varit på radion. Nu lyssnar jag live över datorn och väntar på en Gry update. Gry är gravid och varje dag kl 07 och 09 så har hennes kollegor en "gry update" om hon har fått en lite bebis eller inte. Jag har missat denna uppdatering i några dagar och kanske har hon redan fått? Hur som helst så väntar jag här nu på besked.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är färdig i januari :) Efter sommaren så är det dags för C-upssatsen. Lite läskigt att man snart är färdig haha.

Lycka till på ultraljudet!

Kram

2009-06-09 @ 09:21:13
URL: http://studentmamma.blogg.se/
Postat av: Valrossen

Jag undrar också hur det gått för Gry? Har inte hört ngt på några dagar jag heller. Stort lycka till idag o hoppas att bebis ligger rätt! Kram!

2009-06-09 @ 13:08:09
URL: http://www.langtan.babyblogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0