Fika i solen

Nu har jag just kommit hem efter att träffat min kära vän ute på en fika i solen. Härligt! Äntligen är hon hemma efter 12 år (tror jag) på Gran Canaria! =)

Här kommer lite bilder

 
Grillmästaren!

 
Noel påväg till simskolan där han tar märken för var dag! Silvergrodan, guldgrodan -you name it!

   
Noel käkar glass
 
Rasmus också

 
Rebecca

 

 

Denna underbara lilla klänning fick jag eller Elsa i present av Rebecca=). Så liten och så söt. Kolla in de små volangerna på blöjrumpan =). Tack snälla <3 Tänk att snart finns någon liten som ska bära denna =).

MysMys!

Kommentarer
Postat av: Malin mirakelbrud!!

Sketa snygg ho va den dära Becka ;0P

Klänningen e heeelt UNDERBAR!!!!

2009-06-26 @ 17:00:57
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihhiihii.. ja visst hade vi d mysigt!!! men gud vilka hemska bilder jag dör..hahahaa.. men jättemysigt hade vi i alla fall idag!! puss pâ dej gumman!!



O puss Pà dej me Malin mirakelbruden!!! Skulle vara kul o träffa pâ dej snart oxà!!! Ha det sâ braaaa!!!! Krameikramen!!!1

2009-06-26 @ 21:15:38

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0