Examen idag!

I dag har jag tagit examen. Det var med blandade känslor jag tog min bil hem från skövde idag. Efter att ha åkt sträckan i tre år har jag nu åkt den sista. Jag trodde inte att det skulle bli så känslosamt som det faktiskt blev. Vi hade en avslutning i dag med smörgåstårta och sång. En klasskamrat fick upp gitarren han spelade och sjöng helt otroligt fint. Lärare och studenter höll tal. Här sitter jag nu med vemod och funderar över mina tre år på högskolan i Skövde. Jag fick just ett mms från mina studentvänner som nu firar över lite skumpa! Åh, det har varit en härlig tid även om jag har pekat finger åt skolan och allt som hör dit till många gånger. Nu är det dax för en ny fas i livet och det är med spänning jag tänker möta den!


Många fina minnen har jag att lägga i min kappsäck!

Med leende och vemod!

Sberg 

Kommentarer
Postat av: madde

Åhhh... lilla gumman! Stoooort grattis till en jätteprestation! Jag är så stolt över dig!

Bra gjort Sofia!

Den nya fasen börjar med spy, tvätt, blölbyte och en heeelt fantastisk liten sockertopp som ler tandlösa leenden som man bara smälter av...

Jag önskar dig allt det bästa i livet vännen min!



Kram till dig!

2009-06-04 @ 19:03:35
Postat av: Sara

GRATTIS SOFIA!!



Håller med Madde! Kunde inte sagt det bättre själv! =) Lycka till nu!



Kram kram!

2009-06-04 @ 19:27:24
Postat av: Stina

Ja jäklar nu är du färdig! Håller med Madde - Jäkligt bra jobbat, hade nog aldrig fixat det själv om jag ska vara ärlig. Förmodligen hade jag la hoppat av när första motgången kommit i min väg. But you did it! Glad för din skull. Grattis! :) Ses om en ca en vecka. Kram.

2009-06-04 @ 21:25:29
URL: http://stinalee.se
Postat av: Sofia

Tack mina fina vänner! <3 Undra vad det blir för ett tandlöst leende! =D

2009-06-05 @ 08:48:53
Postat av: Carro -The Lantismamma

BRA jobbat!! Stort GRATTIS goa Sofia till examen!!! Nu väntar vi på bebben! Kramiz Carro

2009-06-07 @ 19:32:25
URL: http://lantismamman.blogg.se/
Postat av: Sara II

STORT GRATTIS!!! Önskar dig all lycka och hoppas att vi får fortsätta läsa om dina bravader!



2009-06-08 @ 08:46:54
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: Sofia

Tack! =) Sberg utan bravader finns inte hur mycket hon än försöker ;) Kram!

2009-06-08 @ 10:12:40
Postat av: Mia

GRATTIS!

2009-06-08 @ 11:47:11
URL: http://studentmamma.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0