Bara bröst och dagen som gått


(Malin har badat klart nu... =P Tyvärr fastade hon inte på någon bra bild... )

I går när Stina, mamma och Mikaela kom på besök möttes de av två bara bröst eller kanske ska jag säga matkanaler. I dag stod jag framför fönstret och tittade ut. En dam gick förbi och såg lite smått förnärmad ut samtidigt som hon småflinade lite och slog ner blicken i marken. Knepig käring tänkte jag =O tills jag insåg att jag uttittandes från fönstret hade bara bröst igen...

Men what the heck gör det? Det är ju bara bröst!

Illustration av Malin Wollin/ "Fotbollsfrun".

Förlåt damen för att jag tänkte konstiga tankar om dig...

I dag startade jag, Noel och Elsa med en sväng till affären och handlade. Vi packade ihop det vi skulle ha med som filt, skötväska och tutte. Innan vi kom iväg skulle jag byta på lilltjejen. Jag slarvade och bytte direkt på sängen. Elsa lättar på trycket och kissar. Björn gav mig några -varför-gör-du-slavbyten-direkt-i-sängen-suck-blickar.
När jag var färdig med bytet gick vi ut. Just som vi kom ut hördes ett BRAK. Elsa lättar åter på trycket. In igen. Jag bytte den alldeles fyllda blöjan och sa än en gång hej då till Björn med en belåten Elsa på axeln. Väl ute igen hördes ett ännu högre BRAK än det som nyss varit. Jaha, sa jag. Hej och hå och in igen! Tänk att en så liten tjej kan göra sånna hej dundrandes brakare! Hej och hå och ut igen... =) Tillslut kom vi iväg. Skönt!
Elsa var lite gnyig i vagnen och kom inte riktigt till ro. Elsa övergav gnyandet och satte igång med illvrål. Jag mötte min granne som gratulerade och frågade hur det gick och så där. Jag berättade hur lugn Elsa var och att det inte var några som helst problem. Elsa skrek högre och högre. Mamman blev svettigare och svettigare...



Lugn var det ja =P

Hur som helst så är Elsa väldigt lugn. Hon gör inga större ljud i från sig och är väldigt nöjd bara hon får mat. Det är en väldigt hungrig tjej som hade gått upp över ett halvt kg på andra kontrollen =P Hm, lik sin mor där!

Kommentarer
Postat av: Malin The mostertant!!

Ja det är mosters Gnällsa det ;0P Skit i bjöjan och käka mer, det är det enda du behöver bry dej om lilla vän <3 Mamma byter så gärna, eller hur Fia ;0P

2009-07-19 @ 17:52:26
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0