Anne geddes -Not!

I går fick jag och Stina för oss att leka lite fotografer. Vi proppade en korg med diverse filtar och överst la vi min kimono i sidentyg jag fått av min vän. Det blir ju så fina rynkor av sidentyg och mjukt och skönt mot bebishuden. Sagt och gjort så la vi lilla Elsa on top.





Här ser hon lite suspekt ut... Kanske borde vi anat =P



Inte nog med kiss och bajs är det inte stinas fot också! Anne geddes har nog inte världens lättaste yrke i alla fall... men roligt var det! Vi fick oss en omgång!

Kommentarer
Postat av: Malin <3

UNDERBARA bilder Fia!!! Kommer aldrig glömma de där bilderna jag fick av dig på L & Bs dop. Oj vad rörd jag blev <3 Du fotar ju skitabra ju!! Elsa är ju så sötis.

2009-07-23 @ 09:29:20
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Malin K

Hahahaha!!! Så himla sköjit! Som du skrivit ngn gång tidigare - helt otroligt att så mkt bajs får plats i så små bebisar! Blir så glad över att läsa att ni alla mår bra. Vi får hjälpas åt du, jag o Madde o försöka få till en liten fika nån dag. Skörden kör igång nästa v så då kommer jag behöva sysselsättning för att inte bli tokig ensam hemma m tre barn... Som det är nu förstår jag inte hur jag ska överleva faktiskt. Caspian har sovit dåligt inatt igen o på dagen har jag ju LInn o Timmie så då kan jag inte lägga mig. Tack o lov har vi förskolan men femton h/v förslår inte långt när man håller på att bli tokig! Stor kram till dig o din fina familj. Hon är verkligen såååå söt!

2009-07-23 @ 09:51:25
URL: http://www.langtan.babyblogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0