Sberg is alive!

Det trodde ni inte va? =) Jo då hon lever allt, växer gör hon också! Jag har varit ett usel bloggare det sista men hoppas nu att jag hittar tillbaka för jag saknar det faktiskt lite. Dagarna rullar på här och består av skolarbete, husbygge och mycket ätande. Jag har inte mycket annat min mitt lilla huvud än mat. Ett tecken på det kan vara min replik på kommentaren jag fick om sås... Jag sa väl nått i stil med att jag kommer att gå upp jättemycket under min graviditet så som jag äter. Jag fick till svar att det är inte godis eller mat man blir tjock på utan såsen. Sberg svarar att det är ju såsen som är god. Björn gav mig en liten konstig blick som fick mig att inse vilken sås det var tal om... USCHE!

I kväll ska jag åka och bada och det blir inte lätt att klämma ner mig i min bikini kan jag lova men det är väl en mindre sak att bekymra sig över. I värsta fall får jag väl bada naken. En tjock, vit, bucklig och kanske lite blåflammig kropp ska ner i poolen med eller utan bikini.

Hoppas ni mår bra alla där ute. Jag såg på min statistik att några fortfarande hänger kvar trots brist på inlägg! Det är trogna läsare det =)!

With love!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen!! Lite uppdatering, vi måste ses snart!!! TA hand om dig och magen!! kramar

2009-01-28 @ 21:40:32
Postat av: Anonym

Äntligen!! Lite uppdatering, vi måste ses snart!!! TA hand om dig och magen!! kramar

2009-01-28 @ 21:40:36
Postat av: Anonym

haha.....fan du e så jäkla rolig fia:D kom hit snart då!!!kram Alex

2009-02-02 @ 23:25:22

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0