Nu är jag så här trött på skolan.



Märks det att jag snart är 30?

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Well...du ser iallafall lite rynkig ut på bilden. Schysst frisyr det blev oxå... Nya glasögon? =D



Jsg brukar också känna mig lite åldersförvirrad ibland, en tonårstant kanske?



Kramar, grattis till en ny liten familjemedlem!



/ Kerstin

2009-01-11 @ 22:17:34
URL: http://ljuvligaliv.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hej Kerstin!



Visst blev frisyren bra?! Skönt att höra att någon annan får åldersförvirring i bland! =)



Ha en bra dag!!



Kramar!

2009-01-16 @ 11:18:53
Postat av: Mia (studentmamman)

Hmmmm känner igen det där alltför väl.

Kram

2009-01-18 @ 15:13:44

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0