Ultraljudet gick bra!

När jag först kom in fick sig barnmorskan ett gott skratt! Jag läste på nätet att det skulle vara bra med en full blåsa då lilla bebisen skulle synas bättre. Detta köpte jag fullt ut och tankade upp mig innan vi åkte. Det första barnmorskan fick se var en jätteblåsa. En jätteblåsa och ingenting annat. Hon skrattade och skickade ut mig på toaletten. Tack för det! svarade en jättekissnödig Sberg. När jag kom in igen så började vi om och rätt som det var ploppade två små fötter upp på screenen! Underbara små fötter med små, små tår =). Bebisen var en riktig hösäck och låg till största delen med sitt huvud mellan sina ben. Barnmorskan fick buffla lite hit och dit för en possition där alla mått kunde tas. Datumet sattes till 1/7. Allt såg bra ut och tre små streck syntes... Undra om det inte blir en lite flicka minsann =)! Nu känns allt så himla bra!

Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad skönt att höra att allt var bra!! =) =)

Det är ju alltid spännande och man undrar ju vem det är som bor där inne! Ska bli kul att få se vem det är som tittar ut sen!

Grattis!

Kram på er!

2009-02-02 @ 17:21:28
Postat av: Sofia

Tack =) det känns så bra! Du jag fick ett mail av dig i helgen med bebisar på... Gud vad jag skrattade åt den lille med vitt, stubbigt och alldeles yvigt hår... haha jag skrattar fortfarande när jag tänker på honom =)! Hoppas allt är bra med er! Kramar =)

2009-02-02 @ 17:32:24
Postat av: Malin

Ett stort grattis! Har allt tänkt på er idag:) Kul m en liten tjej! Men tänk så snopna ni skulle bli om en kille tittar ut till slut! skratt Daniel vill inte veta kön och vi har ju en av varje så den här ggn får bli en överraskning för oss. Ha en trevlig kväll!

2009-02-02 @ 17:32:44
URL: http://www.langtan.babyblogg.se
Postat av: Sofia

Tack!! Hahah ja man ska aldrig vara säker... Jag smsade bror michael förut och berättade att allt gick bra och att det såg ut som en liten flicka. Han svarade: Kul. Eller en pojke med en mycket liten snopp... Haha! Kram på dig och lilla maggen! =)

2009-02-02 @ 17:34:53
Postat av: Anonym

ut kommer en jättepung med en bebis på =D

2009-02-02 @ 18:07:42
Postat av: Kicki

härligt vännen...ser fram emot juni/juli! :D

2009-02-02 @ 21:49:58
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur kunde ni se att det var en flicka?? det brukar dom ju inte visa.lycka till!!

2009-02-03 @ 09:05:48
Postat av: Anonym

å sofia va kul!! hoppas du tar många bilder på magen! å va jag ska följa din blogg nu!!smile LYCKA TILL!!!!!! KRAAM

2009-02-03 @ 09:10:20
Postat av: Malin <3

De VISAR bara vart könet är, så får man själv gissa. Alltså det LOVAR aldrig att det är vad det ser ut att vara, det varken KAN eller FÅR de göra. Men som sagt, de har sett många snoppar och snippor och ser naturligtvis oftast rätt. När de ser så mkt annat så är de ju nästan självklart att deras erfarna ögon kan se könen med. En del Bm kan tala om hur de brukar se ut, så är det ju upp till en själv att hitta rätt. (Så kan man ju själv ställa frågor som avslöjar utan att de SÄGER rätt ut vd det ser. Det är ju vad det är redan från dag !, så för mej var det bara en kul grej att fråga om. Spelar absolut ingen roll enligt mej. Det är ett el, TVÅ barn i detta fallet, som man ska få. Huvudsaken är ändå att det är friskt!!) Så gjorde i alla fall min Bm när vi gjorde ett av våra ultraljud. Hon ringade in könen för hon såg dem så tydligt. De var ju ett av varje. En platt hamburgeliknande sak, och en liten snorre som tydligt stack ut. Alltså en liten Ludde och Betty ;0) Grattis igen Fia!!!!!!

2009-02-03 @ 13:12:50
URL: http://malinsmirkel.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för all information smile kram malin

2009-02-09 @ 12:27:18

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0