Sberg på radion!

I dag har jag och mina kära gruppkamrater varit här hemma och pluggat. När vi satt här inne såg vi en bil som parkerade utanför. Ut kom en man och en kvinna med blommor i handen och en mikrofon. Jag kände att mitt hjärta började skena i takt med att de närmade sig min dörr. Allt eftersom avståndet mellan min dörr och mikrofinen minskade, ökade min nervositet. Knackningar hördes, min puls höjdes och min andning upphörde =P. Jag rusade in i sovrummet, inte nog med det, jag rusade längst in i klädkammaren, stängde in mig och ropade ut till mina vänner med skräck i rösten att jag vägrade att öppna... hehehe.
-Inte kan man öppna när en stor mikrofon står utanför dörren?!. 


       


Tillslut fick jag ta mitt förnuft till fånga och öppna. Jag möttes av den skräckfyllda micken och av jättefina blommor! Jag fick blommor från Malin med en nominering och ett grattis till bebisen i magen, huset och att jag snart är färdig med skolan! Hihi så gulligt! Tur att jag öppnade! Nu har jag fina tulipaner här =). Tack Malin så gulligt! 

                          






Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha det va det roligaste på länge :D

2009-02-09 @ 19:07:55
Postat av: Gabbi

Guud vilken söt syster du har, tänk om någon gjort det för mig;-) Fint det blir i huset nu då, kul!! NU MÅSTE vi ses snart!!!

2009-02-10 @ 13:59:52
Postat av: Arandur

hoppas du får en fortsatt trevlig tisdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.



btw, kolla in denna foto utmaning, behöver lite flera deltagare :)

http://arandur.blogg.se/2009/january/fotoutmanining-hos-arandur.html

2009-02-10 @ 14:07:42
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Gabbi! =) Nu får vi banne mig ses! Kanske ska jag komma och ta kort på magen =) Kommer du ihåg när jag skulle ta på magen men bara fick med fötterna? =) haha! Jag skrattar åt det när jag tänker på det. Hur fel kan det bli? Hoppas du mår bra och växer för allt vad du är värd! =) Kram!

2009-02-10 @ 22:28:21
Postat av: Gabbi

Det vore en kanon idé, för min käre sambo får inte tummen ur röva att ta foto!!! Vore kanon, när kommer du?? kramar

2009-02-11 @ 09:42:19

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0