Besök av arga Örjan!

I går när jag åkte till skolan kände jag helt plötsligt att jag behövde få vara arg. Mycket riktigt letade jag upp mitt offer i telefonlistan och ringde min sambo.
- Hallå, svarade han.
- Hej, sa jag mycket kort och lite spydigt. Björn visste nog direkt vad det var frågan om.
Sen så hördes nog bara....
-Blablabla, fan! Rattattatttatttatttataaaaaa! Fan! För lång tid! Planera! rATTTatttattttttataaaaaaaaaaaaaaa! Fan! Kommunikation!!!!!!!!!!!! Björn i andra ändan hade kunnat lägga i från sig telefonen i en kvart för att sedan slå ihop den. Efter allt rrrratttatttttttatttttttttttaaaaaaaaaataaa slände jag på luren och åkte vidare. Jag kände mig nog lite lättad och riktigt fri för en sekund. Undra om jag inte kände mig lite nöjd också där jag satt och funderade på om jag nog inte är lite tempramentsfull när allt kommer om kring.... men nä.




Jag kände mig usel. Jag skickade ett meddelande där det stod:

Förlåt!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Det kan inte vara lite blandat med hormonhumör= Gravid;-)

2009-02-13 @ 09:37:17
Postat av: Sofia

Det kanske du har rätt i =) Jag tyckte jag var lite konstig där för en stund! Hihi! Kan arga örjan hoppa i dig också? När han gör det kan man inte bli annat än arg för att bli av med honom ;) Kram!!

2009-02-13 @ 09:47:55
Postat av: Mirakel bloggens Malin...

Ja lite så är det nog ;0) Så det är alltså "Örjan" jag ska kalla dej de där dagarn?! Kramis <3

2009-02-13 @ 16:37:13
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0