Sagan om munkmössan!

Jag och Björn har just varit ute och försökt att julpimpa vårt träd ute i trädgården. Sberg hade ett ljusnät som hon hade planerat skulle sitta i trädet ni ser nedan. Nätet plockades fram och de båda gick med glada steg ut för att pynta. 


Oj, vad det skulle lysa och glittra i julenatten!







Björn: Det går inte. Nätet är för kort.
Sberg: Det går visst.
Björn: Nej det går inte! Du får hitta en annan buske att sätta det i.
Sberg: Det går! Hur stort är nätet?
Björn: 2X3 meter.
Sberg: Jaha... Ja, men det går nog. Vi kan ju toppa till trädet lite.
Björn: Nej det går inte...
Sberg: Du ser ta mig fan bara problem överallt! Säg nått som går enligt dig!  
Björn: Nej jag ser inte bara problem...




-MEN DET KAN VÄL FÖR I HELVETE INTE SE UT SOM NÅN JÄVLA MUNKMÖSSA DÄR UPPE PÅ TOPPEN??!!!

Hehe!

God morgon!









Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0