Om allt och inget...





Den här lilla handen har jag suttit och tittat på en stund. Jag har suttit med Elsa som nu har somnat i sin säng. Hon ville inte till en början men somnade tillslut. Jag satt länge alldeles stilla och tyst brevid och tittade på den lilla handen. Handen rörde sig till en början men efter en stunds kämpande mot sömnen blev den rörliga handen stilla.

I går pratade Noel om Elsas ankomst. Jag frågade hur han kände då Elsa kom. Han berättade hur förväntansfull han var och hur han och hans mormor städat inför vår hemkomst. Han sa att det kändes underbart när vi kom! Åh, vad det värmer att höra! Noel månar så om sin lillasyster=)! Jag har så fina, fina barn! Ibland vet man inte vart man ska göra av alla lyckliga känslor som bubblar i kroppen!

Igår fick jag blomsterbud hit. Jag sa till tjejen som kom och lämnade budet att hon måste kört fel. Jag ska inte ha något. Nä, jag är på rätt ställe, svarade hon. Nä, det tror jag inte, upprepade jag och insisterade på att hon skulle ta med sig budet och leta vidare efter rätt mottagare. Det var rätt ställe och budet var till mig! Det var en liten gåva med värmade ord på ett kort som min vän skickat till mig. Usch, fina vänner har jag också!


Jag är så otroligt tacksam för min familj och för de underbara människor jag har i min närhet!


Kommentarer
Postat av: Stina

Japp! Nu grinar jag... Amningshormoner it is :p

2009-12-10 @ 11:12:31
URL: http://stinalee.se
Postat av: blomsterhandlarn´s dotter

Fina lilla Fia!

Jag känner igen alla tankar som rör sig där uppe...

Följ dina drömmar!

Som alla alltid säger till mig: Vad är det värsta som kan hända då?

Sök nu detta och ha trooooo.....

2009-12-11 @ 00:11:12

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0