Lite julpyssel och lottning...

Här har jag, Noel, Ludwig och Beata rullat burkar i socker! Titta så fint =). 


          




Ernst hälsar att det är bättre att använda salt, socker brinner! Not good!

Jag var hemma hos en kompis i helgen. Hon hade gjort så mycket fint! Besöket där fick verkligen fart på mig! Ibland är det bra att tanka insperation! Trappan är inte på något sätt färdig men lite julpynt gör väl inget? Björn blir lite trött på mig. Jag fick upp blommor i fönstren här innan de ens var målade =P.

I helgen hade vi jullottning hos oss! Detta innebär att vi lottar om vem vi ska köpa julklapp till. Vi är så många och köper istället en julklapp var till oss vuxna och lägger lite mer till barnen istället. -

Stina: I år får du banne mig vara vuxen!

Här är Mammas hand som nu drar en lott ur julskopan, hehe! Ingen får tala om vem man får och ska köpa julklapp till. På såvis får man tänka ut något personligt själv.



Här är Malins hand...



Kanske ska jag inte lägga ut allas händer... =P







Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0