Jättedolme

Jag var med om en mycket märklig sak förut... Jag och Björn pratade med en tjej. Tjejen som vi pratade med tittade, under större delen av samtalet, mellan Björns ben(?!). Hon bokstavligen stirrade mellan Björns ben! Herre gud, tänkte jag och funderade på om det hade uppstått en jättedolme där i byxan, så som hon tittade. Vad ska man tro liksom? =P Är det jag som är galen eller vad är det här, frågade jag mig själv. Jag funderade en stund på om vi var med i doldakameran. Jag visste inte hur jag skulle reagera eller hur jag skulle bete mig. skratt!!!!
När vi hade avslutat samtalet frågade jag Björn om han märkt av något konstigt. Björn svarade att han inte märkt något men han log ändå lite. Han såg nöjd ut. Jag kastade en hastig blick ner mellan björns ben. Vet ni vad jag får syn på?





Ett jättehål!

Ja, fy så dumt det kan bli...



Ha en trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0